• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична скарбничка

/Files/images/_TIV8657.jpg

Педагоги дошкільного закладу в своїй роботі широко використовують елементи інноваційних технологій:

- РТУ (розвиток творчої уяви) «В світі гри і фантазії» ;ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач); «Логіки світу» ;

/Files/images/8а.jpg

- казкотерапії; пісочної терапії; музикотерапії;

/Files/images/9.jpg/Files/images/10.jpg

- методики М. Зайцева по навчанню дітей читанню з 3-х років;

/Files/images/vihovatel/_TIV8571.jpg

- методики М. Єфименка «Театр фізичного виховання»;

/Files/images/8.jpg

- метод проектів;

- ейдетику;

- навчання дітей англійської мови;

/Files/images/Заняття гуртка Вчимося англійської.JPG

- нетрадиційні техніки малювання, ліплення, аплікації.

/Files/images/SDC11096.JPG/Files/images/25.jpg

Методичною службою розроблено:

1) систему фізкультурно – оздоровчої роботи;

2) систему естетичного виховання;

3) систему роботи з обдарованими та здібними дітьми;

4) систему роботи по інклюзивній освіті.

Гендерне виховання дошкільників

Гендерне виховання - це процес, спрямований на формування у дитини ціннісного ставлення до людей і до самого себе як до представників різних статей (до чоловіка чи жінки, хлопчика чи дівчинки); формування в неї рис необхідних для реалізації свого особистісного потенціалу як члена суспільства.

Організація спілкування з хлопчиками і дівчатками

Пам'ятка для педагогів та батьків

- Ніколи не забувайте, що перед вами не просто дитина, а хлопчик або дівчинка з властивими їм особливостями сприйняття, мислення, емоцій. Виховувати, навчати і навіть, любити їх треба по-різному. Але обов'язково любити,

- Ніколи не порівнюйте хлопчиків і дівчаток, не ставте одних у приклад іншим; вони такі різні навіть в одному біологічному віці — дівчатка зазвичай виглядають старши­ми від ровесників-хлопчиків.

- Не забувайте, що хлопчики і дівчатка по-різному бачать, чують, відчувають на дотик, по-різному сприймають простір й орієнтуються у ньому, а головне — по-різному осмислюють усе, з чим стикаються у цьому світі. І, звичайно, не так, як ми дорослі.

- Пам'ятайте, що коли жінка виховує і навчає хлопчиків, а чоловік — дівчаток, їм мало допоможе власний. дитячий досвід. Тож порівнювати себе у дитинстві з дітьми іншої статі марно.

- Не вимагайте від хлопчиків акуратності та старанності виконання вашого завдання.

- Намагайтеся, даючи завдання хлопчикам, включати у них елемент пошуку, що потребує кмітливості. Не слід заздалегідь розповідати і показувати, що і як робити; Варто «підштовхнути» хлопчика до того, щоб він сам відкрив принцип рішення, нехай навіть наробивши помилок.

- Розбирайте разом з дівчатками принцип виконання завдання — що і як треба зробити — до початку роботи. Дівчаток слід поступово підводити до пошуку власних рішень незнайомих, нетипових завдань, вчити діяти самостійно.

- Не забувайте не лише розповідати, а й показувати. Особливо це важливо для хлопчиків

- Ніколи не лайте дитину образливими словами за нездатність щось зрозуміти, або зробити, дивлячись на неї при цьому з висоти свого авторитету. Це нині дитина знає й уміє все гірше за вас. Прийде час, і, принаймні у певних галузях, вона знатиме й умітиме більше за вас. А якщо тоді вона повторить на вашу адресу ті самі слова, що зараз говорите їй ви ?

- Не лайте дівчинку зопалу — бурхлива емоційна реакція перешкодить їй зрозуміти свою провину. Спочатку розберіться, у чому помилка дитини, і поясніть їй.

- Пам'ятайте, що не варто недооцінювати емоційну чутливість і тривожність хлопчиків.

- Лаючи хлопчиків, коротко й чітко викладайте, чим ви незадоволені, тому що вони не можуть довго витримувати емоційну напругу, їхній мозок ніби «відключає» слуховий канал, і хлопчик перестає вас слухати і чути.

- Ніколи не забувайте, що ми ще дуже мало знаємо про те, як нетямущий малюк пе­ретворюється на дорослу людину. Є безліч таємниць у розвитку мозку і психіки, які поки не доступні нашому розумінню. Тому головною вашою заповіддю має бути «Ненашкодь!».

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi